Politica de confidențialitate

AZURO Insurance, în vederea prestării serviciilor de asigurare, prelucrează datele personale ale clientailor sai, în conformitate cu prevederile legale relevante.

adaugare de test

În cazul în care intenționați să contractați servicii oferite de AZURO Insurance, această notificare de confidențialitate va este pertinentă, în mod corespunzător.

Scopul prezentei notificări este de a întări încrederea clienților noștri în faptul că AZURO Insurance are stabilite standarde înalte și armonizate la zi, în ceea ce ține de respectarea vieții private a clienților săi. 

Colectarea datelor cu caracter personal are loc prin furnizarea acestora de către clienți direct în oficiile companiei sau a intermediarilor, prin e-mail, prin centrul telefonic și prin poștă.

Categoriile de date cu caracter personal care pot fi prelucrate de către AZURO Insurance in activitatea de prestare a serviciilor de asigurare sunt: numele, prenumele, patronimicul clienților și a membrilor de familie (după caz), sexul, data și locul nașterii, semnătura, date din actele de stare civilă, date din certificatul de înmatriculare a autovehiculului, număr de telefon, e-mail, date biometrice sau antropometrice, profesie, loc de muncă, funcție, date bancare, cetățenia, date din permisul de conducere, sancțiuni administrative, adresă (domiciliul/reședință), număr personal de identificare de stat, date privind bunurile deținute, date din certificatele medicale, date privind starea de sănătate. 

 

AZURO Insurance utilizează, colectează si prelucrează datele dumneavoastră personale în următoarele scopuri:
  • Prestarea serviciilor de asigurare și de reasigurare;

  • Pentru calculul primelor de asigurare comandate;

  • Facturarea polițelor de asigurare comandate;

  • Livrarea polițelor de asigurare comandate;

  • Pentru acordarea de beneficii clienților loiali și pentru îmbunătățirea permanenta a calității

  • serviciilor si produselor oferite;

  • Raportări interne sau transfrontaliere după caz;

  • Soluționarea reclamațiilor și a solicitărilor din partea clienților;

  • Identificarea clienților, scanarea subiecților supuși sancțiunilor internaționale si detectarea si prevenirea potențialelor fraude;

 

Temeiurile juridice pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi:
  • Consimțământul expres a clientului, inclusiv cu scopul obținerii ofertelor, încheierii contractului
    de asigurare/polița;

  • executarea obligațiunilor legale de către AZURO Insurance (de exemplu in cadrul asigurărilor obligatorii de răspundere civila auto sau in cadrul măsurilor de prevenire şi combatere a spălării banilor (regulile “cunoaște-ți clientul”);

  • efectuarea la cererea clientului a demersurilor si verificărilor premergătoare încheierii contractului de asigurare (cum ar fi accesarea platformei RCA Data, scanarea subiecților supuși sancțiunilor internaționale, etc, )

 

Consecințele refuzului furnizării sau retragerii datelor personale

Avem nevoie de datele personale enumerate pentru a fi executate obligațiunile legale în calitate de Intermediar în asigurări, precum și pentru a vă furniza serviciile contractuale. Dacă nu ne veți furniza datele personale solicitate, sau dacă vă retrageți consimțământul nu vom putea să vă furnizăm, în totalitate sau parțial, serviciile pe care le-ați solicitat.

 

Stocarea datelor.

AZURO Insurance în calitate de operator de date cu caracter personal, a luat măsuri tehnice și organizaționale corespunzătoare pentru a asigura protecția datelor clienților săi împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii accidentale, modificării, accesului sau divulgării neautorizate.

Datele personale furnizate Operatorului urmează a fi prelucrate cel puțin pe durata de valabilitate a contractului de asigurare, precum si ulterior, pe durata necesara executării obligațiilor contractuale de către oricare dintre părți. Datele personale vor fi stocate atât timp cat este necesar pentru scopurile menționate mai sus sau pe perioada de timp prevăzută de dispozițiile legale relevante.

În conformitate cu prevederile art. 12 – 18 din Legea nr. 133 din 08.07.2011, subiectul datelor cu caracter personal beneficiază de dreptul la informare, acces și opoziție asupra datelor sale cu caracter personal.

 

Drepturile de acces, intervenție și opoziție asupra datelor cu caracter personal se realizează prin expedierea de către subiect a unei cereri scrise la sediul INDRIVO SRL.

AZURO Insurance, în vederea prestării serviciilor de asigurare, prelucrează datele personale ale clientailor sai, în conformitate cu prevederile legale relevante.

adaugare de test

În cazul în care intenționați să contractați servicii oferite de AZURO Insurance, această notificare de confidențialitate va este pertinentă, în mod corespunzător.

Scopul prezentei notificări este de a întări încrederea clienților noștri în faptul că AZURO Insurance are stabilite standarde înalte și armonizate la zi, în ceea ce ține de respectarea vieții private a clienților săi. 

Colectarea datelor cu caracter personal are loc prin furnizarea acestora de către clienți direct în oficiile companiei sau a intermediarilor, prin e-mail, prin centrul telefonic și prin poștă.

Categoriile de date cu caracter personal care pot fi prelucrate de către AZURO Insurance in activitatea de prestare a serviciilor de asigurare sunt: numele, prenumele, patronimicul clienților și a membrilor de familie (după caz), sexul, data și locul nașterii, semnătura, date din actele de stare civilă, date din certificatul de înmatriculare a autovehiculului, număr de telefon, e-mail, date biometrice sau antropometrice, profesie, loc de muncă, funcție, date bancare, cetățenia, date din permisul de conducere, sancțiuni administrative, adresă (domiciliul/reședință), număr personal de identificare de stat, date privind bunurile deținute, date din certificatele medicale, date privind starea de sănătate. 

 

AZURO Insurance utilizează, colectează si prelucrează datele dumneavoastră personale în următoarele scopuri:
  • Prestarea serviciilor de asigurare și de reasigurare;

  • Pentru calculul primelor de asigurare comandate;

  • Facturarea polițelor de asigurare comandate;

  • Livrarea polițelor de asigurare comandate;

  • Pentru acordarea de beneficii clienților loiali și pentru îmbunătățirea permanenta a calității

  • serviciilor si produselor oferite;

  • Raportări interne sau transfrontaliere după caz;

  • Soluționarea reclamațiilor și a solicitărilor din partea clienților;

  • Identificarea clienților, scanarea subiecților supuși sancțiunilor internaționale si detectarea si prevenirea potențialelor fraude;

 

Temeiurile juridice pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi:
  • Consimțământul expres a clientului, inclusiv cu scopul obținerii ofertelor, încheierii contractului
    de asigurare/polița;

  • executarea obligațiunilor legale de către AZURO Insurance (de exemplu in cadrul asigurărilor obligatorii de răspundere civila auto sau in cadrul măsurilor de prevenire şi combatere a spălării banilor (regulile “cunoaște-ți clientul”);

  • efectuarea la cererea clientului a demersurilor si verificărilor premergătoare încheierii contractului de asigurare (cum ar fi accesarea platformei RCA Data, scanarea subiecților supuși sancțiunilor internaționale, etc, )

 

Consecințele refuzului furnizării sau retragerii datelor personale

Avem nevoie de datele personale enumerate pentru a fi executate obligațiunile legale în calitate de Intermediar în asigurări, precum și pentru a vă furniza serviciile contractuale. Dacă nu ne veți furniza datele personale solicitate, sau dacă vă retrageți consimțământul nu vom putea să vă furnizăm, în totalitate sau parțial, serviciile pe care le-ați solicitat.

 

Stocarea datelor.

AZURO Insurance în calitate de operator de date cu caracter personal, a luat măsuri tehnice și organizaționale corespunzătoare pentru a asigura protecția datelor clienților săi împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii accidentale, modificării, accesului sau divulgării neautorizate.

Datele personale furnizate Operatorului urmează a fi prelucrate cel puțin pe durata de valabilitate a contractului de asigurare, precum si ulterior, pe durata necesara executării obligațiilor contractuale de către oricare dintre părți. Datele personale vor fi stocate atât timp cat este necesar pentru scopurile menționate mai sus sau pe perioada de timp prevăzută de dispozițiile legale relevante.

În conformitate cu prevederile art. 12 – 18 din Legea nr. 133 din 08.07.2011, subiectul datelor cu caracter personal beneficiază de dreptul la informare, acces și opoziție asupra datelor sale cu caracter personal.

 

Drepturile de acces, intervenție și opoziție asupra datelor cu caracter personal se realizează prin expedierea de către subiect a unei cereri scrise la sediul INDRIVO SRL.

Frequently Asked Questions

1 Care este limita de despăgubire în cazul asigurărilor RCA?

Despăgubirea de asigurare va fi stabilită în limitele răspunderii asigurătorului, care sunt de 1 mln lei pentru avarieri sau distrugeri de bunuri şi 1 mln lei pentru fiecare persoană păgubită în caz de vătămări corporale sau deces, dar nu mai mult de 5 mln lei, indiferent de numărul persoanelor păgubite într-un accident rutier.

2 În ce cazuri pot beneficia de reduceri pentru asigurarea RCA? Şi cît vor constitui acestea?

Puteţi beneficia de reduceri în următoarele cazuri:

  • 25% pentru persoanele fizice pensionate şi persoanelor cu deficienţe locomotorii sau grad de invaliditate;
  • 60% pentru persoanele care activează în domeniul transportului internaţional de mărfuri şi pasageri, încadraţi în sistemul TIR-Carnet şi Inter-BUS, doar în cazul în care transportatorii internaţionali fac dovada deţinerii poliţei de asigurare „Cartea Verde” pentru zona III (Europa)pentru o perioadă de 12 luni;
  • de la 5% la 50% potrivit sistemului bonus-malus pentru persoanele care au contractat asigurarea RCA pe parcursul anilor precedenţi fără a fi implicate în accidente rutiere.
3 Ce acte trebuie să prezint pentru încheierea contractului de asigurare RCA?
  • certificatul de înmatriculare al autovehiculului (paşaportul tehnic);
  • permisul de conducere;
  • după caz, alte acte ce atestă dreptul de posesiune asupra autovehiculului (procură, contract de locaţiune, contract de leasing, etc.).
4 Ce reprezintă asigurarea RCA?
Asigurarea RCA este asigurarea de răspundere civilă auto a deţinătorilor de autovehicule şi este o asigurare obligatorie pentru toţi posesorii de autovehicule din Republica Moldova. Obiect a asigurării obligatorii de răspundere civilă auto (RCA) îl constituie răspunderea civilă a posesorului de autovehicul pentru orice pagubă sau vătămare coprorală produsă prin accident care au loc pe teritoriul Republicii Moldova.
5 Este valabilă asigurarea în format electronic?

Da. Polițele în format electronic sunt valide și legale. 

Valabilitatea RCA și Carte Verde poate fi verificată pe cnpf.md.
În cazul în care contractul de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto este încheiat prin utilizarea oricărui mijloc electronic, iar persoana nu l-a încheiat prin semnătura electronică, se prezumă că prin plata primei de asigurare asiguratul şi-a exprimat consimţământul privind încheierea contractului.